niedziela, 5 października 2014

Prolog

Wiktoria - W
Gosia - G


W: Cześć! Jestem wiktoria! 

G: A ja Gosia! Hej!
W:Ja mam 16 lat, a Gosia jest ode mnie starsza o rok więc ma 17 lat.
W: Obydwie mieszkamy w bardzo dużym bliżniaku z swoją rodziną 
ja mam 2 braci Kubę i Kamila, a Gosia ma jednego brata Sebastiana, który ją wspiera w każdej chwili...
G:: Jesteśmy zwykłymi dziewczynami.
W: Które mają wiele marzeń!
G: Jednym z tych marzeń jest pojechanie na koncert R5 w Warszawie...
G: Który odbędzie się 5 lutego 2014 roku...
W: W klubie Proxima...
W: Mamy normalne bilety, a także bilety VIP...
G: Dzięki czemu będziemy mogły siedzieć i patrzeć na swoich mężów z pierwszego rzędu...
Obie: Hahahah!
W: Mój to Riker, a Gosi Ross.
G: Obie bardzo cieszmy się z tego koncertu... Ale jest jeden problem...
Mianowicie... My mieszkamy w Krakowie i najgorszy jest ten dojazd...
W: Przeklęty dojazd!
G: Aktualnie jest 5 stycznia 2014 roku...
W: Jeszcze miesiąc do koncertu!!
G: Szybko zleci...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bohaterowie, Prolog, a także "powitanie" już jest :)
Noo, a rozdział pierwszy powinien być już niedługo :3 Czekajcie!

No, a wracając do prologu... No i jak Wam się podoba? Jest OKey? 

No mówicie! Wasza opinia naprawdę znaczy...
KOMENTUJESZ - MOTYWUJESZ pewnie znacie tą zasadę :) 

To już chyba było by na tyle... No to DO ZOBACZENIA znowu :))



~ICA

~Gosia~




2 komentarze:

  1. Super, ale rozdziały też tak będą wygladały? O.o oby nie!

    OdpowiedzUsuń